Понеділок, 2024-04-29, 10:06 PM
Welcome Гість | Registration | Login

Відділ інформаційних технологій

Меню сайту
Логін
Пошук
Як створити сайт




Сходинки до ІНФОРМАТИКИ

Згідно до листа МОН України від 25.04.2008 р. № 124

Основними завданнями курсу є: формування у молодших школярів первинних навичок роботи за комп’ютером, розуміння ними сутності застосування комп’ютера та інформаційних технологій; загальний розвиток дитини. Викладання курсу в загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за рахунок варіативної складової навчальних планів (із розрахунку 1 год на тиждень). (Лист МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9‑361).

Методичне забезпечення курсу включає: програму курсу, календарні плани, методичні вказівки до викладання курсу, програмний продукт “Сходинки до інформатики Плюс”, підручники та робочі зошити для кожного учня. Навчально-методичний комплект рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (Лист МОН України від 25.07.2005 р. № 1/1-4178).

Звертаємо Вашу увагу на те, що, відповідно до листа МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9-361, наявність програмного забезпечення “Сходинки до інформатики Плюс” є однією з обов’язкових умов впровадження курсу.

Програмний продукт “Сходинки до інформатики Плюс” складається з 46 навчально-розвивальних програм для учнів 1–7-х класів, кожна з яких є ліцензійною комп’ютерною програмою, тобто передбачає укладання ліцензійної угоди з розробником. Вартість ліцензії на користування програмним забезпеченням протягом трьох навчальних років подано у Додатку 1. Оплату за програмне забезпечення для бюджетних навчальних закладів традиційно здійснюють відділи (управління) освіти.

Бланк заявки про участь навчального закладу у впровадженні курсу “Сходинки до інформатики” додається (Додаток 2).


Використання on-line освітніх технологій у профільному навчанні

Мета і завдання проекту

Головною метою проекту є створення умов для широкого впровадження on-line освіти у навчально-виховний процес освітніх установ Донецької області, зокрема у профільні школи.

         Реалізація мети передбачає розв’язання низки завдань:

-       аналіз освітніх on-line середовищ;

-       розробка методичних порад і управлінських алгоритмів щодо
використання ІТ-освіти у навчанні, зокрема профільному;

-       презентація навчальних онлайнових посібників;

-       підготовка обласних тренерів з on-line  навчання;

-       включення системи тренінгів з on-line технологій у систему післядипломної педагогічної освіти;

-       координація освітніх проектів з використанням ІКТ;

-       відстеження впливу on-line  педагогічних технологій на якість профільного навчання.


Total comments: 0

Ім`я *:
Email *:
Код *: