Основними завданнями курсу є: формування у молодших школярів первинних навичок
роботи за комп’ютером, розуміння ними сутності застосування комп’ютера та
інформаційних технологій; загальний розвиток дитини. Викладання курсу в
загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за рахунок варіативної
складової навчальних планів (із розрахунку 1 год на тиждень). (Лист МОН України від 11.06.2007 р.
№ 1/9‑361).
Методичне забезпечення курсу включає: програму курсу, календарні плани, методичні
вказівки до викладання курсу, програмний продукт “Сходинки до інформатики
Плюс”, підручники та робочі зошити для кожного учня. Навчально-методичний
комплект рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (Лист МОН України від 25.07.2005 р.
№ 1/1-4178).
Звертаємо Вашу увагу на
те, що, відповідно до листа МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9-361, наявність програмного забезпечення
“Сходинки до інформатики Плюс” є однією з обов’язкових умов впровадження
курсу.
Програмний продукт
“Сходинки до інформатики Плюс” складається з 46 навчально-розвивальних
програм для учнів 1–7-х класів, кожна з яких є ліцензійною комп’ютерною
програмою, тобто передбачає укладання ліцензійної
угоди з розробником. Вартість ліцензії на користування програмним
забезпеченням протягом трьох навчальних років подано у Додатку 1. Оплату за програмне забезпечення для бюджетних
навчальних закладів традиційно здійснюють відділи (управління) освіти.
Бланк заявки про участь
навчального закладу у впровадженні курсу “Сходинки до інформатики” додається (Додаток 2).
Використання on-line
освітніх технологій у профільному навчанні
Мета і завдання проекту
Головною метою проекту є
створення умов для широкого впровадження on-line освіти у навчально-виховний
процес освітніх установ Донецької області, зокрема у профільні школи.
Реалізація мети передбачає розв’язання низки завдань:
-аналіз освітніх on-line середовищ;
-розробка методичних порад і управлінських алгоритмів щодо
використання ІТ-освіти у навчанні, зокрема профільному;
-презентація навчальних онлайнових посібників;
-підготовка обласних тренерів з on-line навчання;
-включення системи тренінгів з on-line технологій у систему
післядипломної педагогічної освіти;
-координація освітніх проектів з використанням ІКТ;
-відстеження впливу on-line
педагогічних технологій на якість профільного навчання.