Понеділок, 2024-04-29, 10:43 PM Logged in as Гість | Group "Гості" | My profile | Log outWelcome Гість | Registration | Login | |||||||
Відділ інформаційних технологій | |||||||
|
Сходинки до інформатики Згідно
до листа МОН України від 25.04.2008 р. № 124 Основними завданнями курсу є: формування у молодших
школярів первинних навичок роботи за комп’ютером, розуміння ними сутності
застосування комп’ютера та інформаційних технологій; загальний розвиток дитини.
Викладання курсу в загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за рахунок
варіативної складової навчальних планів (із розрахунку 1 год на тиждень). (Лист МОН
України від 11.06.2007 р. № 1/9‑361). Методичне забезпечення курсу включає: програму курсу,
календарні плани, методичні вказівки до викладання курсу, програмний продукт “Сходинки
до інформатики Плюс”, підручники та робочі зошити для кожного учня.
Навчально-методичний комплект рекомендовано Міністерством освіти і науки
України. (Лист МОН України від 25.07.2005 р. № 1/1-4178). Звертаємо Вашу увагу на те, що,
відповідно до листа МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9-361, наявність
програмного забезпечення “Сходинки до інформатики Плюс” є однією з
обов’язкових умов впровадження курсу. Програмний продукт “Сходинки до
інформатики Плюс” складається з 46 навчально-розвивальних програм для
учнів 1–7-х класів, кожна з яких є ліцензійною комп’ютерною програмою, тобто
передбачає укладання ліцензійної угоди з розробником. Вартість ліцензії
на користування програмним забезпеченням протягом трьох навчальних років подано
у Додатку 1.
Оплату за програмне забезпечення для бюджетних навчальних закладів традиційно
здійснюють відділи (управління) освіти. Бланк заявки про участь навчального
закладу у впровадженні курсу “Сходинки до інформатики” додається (Додаток
2). Використання on-line освітніх технологій
Мета і завдання проекту Головною
метою проекту є створення умов для широкого впровадження on-line освіти у навчально-виховний
процес освітніх установ Донецької області, зокрема у профільні школи.
Реалізація мети передбачає розв’язання низки завдань: - аналіз освітніх on-line середовищ; - розробка методичних порад і управлінських алгоритмів
щодо - презентація навчальних онлайнових посібників; - підготовка обласних тренерів з on-line навчання; - включення системи тренінгів з on-line технологій у систему
післядипломної педагогічної освіти; - координація освітніх проектів з використанням ІКТ; - відстеження впливу on-line педагогічних технологій на
якість профільного навчання. | ||||||
Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz |