Понеділок, 2024-04-29, 10:43 PM
Logged in as Гість | Group "Гості" | My profile | Log out
Welcome Гість | Registration | Login

Відділ інформаційних технологій

Меню сайту
Логін
Пошук

Сходинки до інформатики

 

Згідно до листа МОН України від 25.04.2008 р. № 124

Основними завданнями курсу є: формування у молодших школярів первинних навичок роботи за комп’ютером, розуміння ними сутності застосування комп’ютера та інформаційних технологій; загальний розвиток дитини. Викладання курсу в загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за рахунок варіативної складової навчальних планів (із розрахунку 1 год на тиждень). (Лист МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9‑361).

Методичне забезпечення курсу включає: програму курсу, календарні плани, методичні вказівки до викладання курсу, програмний продукт “Сходинки до інформатики Плюс”, підручники та робочі зошити для кожного учня. Навчально-методичний комплект рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (Лист МОН України від 25.07.2005 р. № 1/1-4178).

Звертаємо Вашу увагу на те, що, відповідно до листа МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9-361, наявність програмного забезпечення “Сходинки до інформатики Плюс” є однією з обов’язкових умов впровадження курсу.

Програмний продукт “Сходинки до інформатики Плюс” складається з 46 навчально-розвивальних програм для учнів 1–7-х класів, кожна з яких є ліцензійною комп’ютерною програмою, тобто передбачає укладання ліцензійної угоди з розробником. Вартість ліцензії на користування програмним забезпеченням протягом трьох навчальних років подано у Додатку 1. Оплату за програмне забезпечення для бюджетних навчальних закладів традиційно здійснюють відділи (управління) освіти.

Бланк заявки про участь навчального закладу у впровадженні курсу “Сходинки до інформатики” додається (Додаток 2).

 

Використання on-line освітніх технологій
у профільному навчанні

 

Мета і завдання проекту

Головною метою проекту є створення умов для широкого впровадження on-line освіти у навчально-виховний процес освітніх установ Донецької області, зокрема у профільні школи.

         Реалізація мети передбачає розв’язання низки завдань:

- аналіз освітніх on-line середовищ;

- розробка методичних порад і управлінських алгоритмів щодо
використання ІТ-освіти у навчанні, зокрема профільному;

- презентація навчальних онлайнових посібників;

- підготовка обласних тренерів з on-line  навчання;

- включення системи тренінгів з on-line технологій у систему післядипломної педагогічної освіти;

- координація освітніх проектів з використанням ІКТ;

- відстеження впливу on-line  педагогічних технологій на якість профільного навчання.