П`ятниця, 2024-04-26, 2:24 PM Logged in as Гість | Group "Гості" | My profile | Log outWelcome Гість | Registration | Login | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відділ інформаційних технологій | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ПроектиСходинки до інформатики Згідно до листа МОН України від 25.04.2008 р. № 124 Основними завданнями курсу є: формування у молодших школярів первинних навичок роботи за комп’ютером, розуміння ними сутності застосування комп’ютера та інформаційних технологій; загальний розвиток дитини. Викладання курсу в загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за рахунок варіативної складової навчальних планів (із розрахунку 1 год на тиждень). (Лист МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9‑361). Методичне забезпечення курсу включає: програму курсу, календарні плани, методичні вказівки до викладання курсу, програмний продукт “Сходинки до інформатики Плюс”, підручники та робочі зошити для кожного учня. Навчально-методичний комплект рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (Лист МОН України від 25.07.2005 р. № 1/1-4178). Звертаємо Вашу увагу на те, що, відповідно до листа МОН України від 11.06.2007 р. № 1/9-361, наявність програмного забезпечення “Сходинки до інформатики Плюс” є однією з обов’язкових умов впровадження курсу. Програмний продукт “Сходинки до інформатики Плюс” складається з 46 навчально-розвивальних програм для учнів 1–7-х класів, кожна з яких є ліцензійною комп’ютерною програмою, тобто передбачає укладання ліцензійної угоди з розробником. Вартість ліцензії на користування програмним забезпеченням протягом трьох навчальних років подано у Додатку 1. Оплату за програмне забезпечення для бюджетних навчальних закладів традиційно здійснюють відділи (управління) освіти. Бланк заявки про участь навчального закладу у впровадженні курсу “Сходинки до інформатики” додається (Додаток 2). Використання on-line освітніх технологій у профільному навчанні Мета і завдання проекту Головною метою проекту є створення умов для широкого впровадження on-line освіти у навчально-виховний процес освітніх установ Донецької області, зокрема у профільні школи. Реалізація мети передбачає розв’язання низки завдань: - аналіз освітніх on-line середовищ; - розробка методичних порад і управлінських алгоритмів щодо використання ІТ-освіти у навчанні, зокрема профільному; - презентація навчальних онлайнових посібників; - підготовка обласних тренерів з on-line навчання; - включення системи тренінгів з on-line технологій у систему післядипломної педагогічної освіти; - координація освітніх проектів з використанням ІКТ; - відстеження впливу on-line педагогічних технологій на якість профільного навчання. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz |